12 april 2007

Liberación - The Songs of the New Cuban Underground

Jag lyssnar mycket på olika podcaster och via iTunes hittade jag häromdagen en video-podcast som är lite av en reklamfilm för ett musikprojekt som en australiensisk skivbolagskille gjort med kubanska musiker. Den är kanske inte så informativ utan filmad mer som en musikvideo, men har en del sköna miljöbilder särskilt från Santiago de Cuba.

För att kolla på den kan man antingen gå direkt till skivbolaget Petrols sajt och se den online, men jag tyckte att det strulade lite med uppspelningen. Det bästa är nog att använda denna länk för att lägga till den i iTunes, ladda ner alla delar och kolla på dom off-line:

Cover Art LIBERACION
The Songs of the New Cuban Underground


iTunes
Genre: Music
(P) 2007

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Pingat på intressant.se

Jag har placerat min blogg i Linnéstaden på bloggkartan.se